۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

مدرسین و طلاب قم و نجف : خامنه‌ای غاصب است



گروهی از مدرسین و طلاب شهرهای قم و نجف در نامه‌ای، رهبری سید علی خامنه‌ای را به خاطر «آدم کشی‌ها و اعدام» «نامشروع» اعلام کردند.



به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از سی میل ،سایت متقن نوشت، در این نامه که خطاب به مردم ایران نوشته شده، آمده که مدرسین و طلاب قم و نجف «مقام رهبری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، دولت، سپاه، قوه قضائیه و تمامی ارگان‌های وابسته به حکومت را غاصب» می‌دانند.

آنها نوشته‌‌اند که شخص آقای خامنه‌ای را مسئول «آدم‌کشی‌های ننگین و تمامی اعدام‌ها» می‌دانند.

در بخشی از این نامه آمده است:‌ «مدعیانی که فریاد حمایت از حقوق بشرشان گوش عالم را کار کرده است، کهریزک و اوینی را در کارنامه کاری خود دارند که گوانتانامو و یا ابوغریب را رو سفید کرده است.»

آنها نوشته‌اند که بیش از 80 درصد مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند و از شرایط سختی که حکومت برای آنها به وجود آورده خسته شده‌اند.

در این نامه همچنین از ممنوعیت انتشار آثار آیات منتظری، بهشتی و صانعی در ایران به شدت انتقاد شده است.

نامه مدرسین و طلاب قم و نجف پس از اعدام ناگهانی پنج شهروند ایرانی به اتهام «بمب‌گذاری و ارتباط با پژاک» منتشر شده است.

آنها در واکنش به این اعدام‌ها نوشته‌اند:‌ «رژیم برای ایجاد رعب و وحشت در مردم به پا خاسته که دگر بار خود را برای مبارزات نوین آماده می‌سازند، دست به اینگونه اعدام‌ها زده است.»

مدرسین و طلاب قم با انتقاد از ادامه کشتار‌ها و ارعاب‌ها در ایران، اعلام کرده‌اند: «زهی خیال باطل که آنچه ادعا می‌شد و وعده آن داده شده بود، امروز کاملا جهت عکس آن مشاهده می‌شود.»

هیچ نظری موجود نیست: