۱۳۹۰ آبان ۳, سه‌شنبه

۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

پیامک یک بسیجی به دوست دخترش (طنز)

یک بسیجی این پیامک رو می فرسته: عشق من! اگر الان خوابی، رویاهاتو برام بفرست، اگر داری می خندی، لبخندت رو برام بفرست و اگر در حال گریه ای، برایم اشکهایت را ارسال کن. دوستت دارم.دوست دخترش جواب می ده: من الان توالتم. چی برات بفرستم!؟

در شرح سینه( ۱۶ +)

۱۳۹۰ مهر ۲۲, جمعه

پاسخ جالب چرچیل به یک سوال سیاسی

از وینستون چرچیل پرسیدند:


آقای نخست وزیر، شما چرا برای ایجاد یک دولت استعماری و دست نشانده به آنسوی اقیانوس هند می روید و دولت هند شرقی را بوجود می آورید، اما این کاررا نمی توانید در بیخ گوش خودتان یعنی در ایرلند

که سالهاست با شما در جنگ و ستیز است انجام دهید ؟

وینستون چرچیل بعد از اندکی تامل پاسخ می دهد:

برای انجام این کار به دو ابزار مهم احتیاج هست که این دوابزار مهم را درایرلند دراختیار نداریم .

سوال می‌ شود: این دوابزار چیست؟

چرچیل در پاسخ می گوید:

اکثریت نادان و اقلیت خائن.



۱۳۹۰ مهر ۱۳, چهارشنبه

لطفا جنس چینی نخرید

برای حمایت از مردمان مظلوم سوریه و کشور عزیزمان ایران لطفا از این به بعد جنس چینی نخرید !

قطعنامه علیه سوریه وتو شد

روسیه و چین، دو عضو دائم شورای امنیت، به پیش نویس قطعنامه ای که خشونت ها در سوریه را محکوم و حکومت بشار اسد را تحریم می کند، رای مخالف دادند و از تصویب آن جلوگیری کردند.
این سند مورد حمایت آمریکا، بریتانیا و فرانسه، حدود ساعت شش و نیم عصر سه شنبه در نیویورک به رای گذاشته شد و نه عضو شورای امنیت به آن رای موافق دادند.
با این وجود، دو رای مخالف روسیه و چین، مانع از تصویب آن شد. چهار عضو غیردائم شورا از جمله آفریقای جنوبی، نیز به این پیش نویس رای ممتنع دادند.

روسیه، یکی از پنج عضو دائم شورای امنیت، گفته بود که از پیش نویس تهیه شده توسط کشورهای غربی حمایت نمی کند.
- این وجود، آمریکا خواهان رای گیری درباره این پیش نویس شد.

ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: "ما امیدواریم که امشب رای قوی و محکمی برای پیش نویس قطعنامه مطرح شده داشته باشیم."

پیش نویس مذکور برای "تحریم هدفمند" حکومت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، که به سرکوب و کشتار معترضان متهم بوده، ارائه شد.





۱۳۹۰ مهر ۱۱, دوشنبه

مهدی خزعلی: چهار چرخ خاوری را رها کنید، پاسخ هویج است!

مجری می پرسد:" آن چیست که نارنجی است و خوراک خرگوش است و چهار تا چرخ دارد!؟"

شرکت کننده در مسابقه می گوید: " می خواهم بگویم هویج است، اما این چهار چرخ فکرم را بد جوری مشغول کرده است! "

مجری می گوید: " جواب همان هویج است و چهار چرخ نکته انحرافی است! "

در ماجرای اختلاس، همه چیز به نفع هویج است و رد پای هویج در همه جا دیده می شود، اما این چهار چرخ خاوری ذهن همه را به خود مشغول کرده است، دوستان لختی درنگ کنید و به خاوری نیاندیشید، رد پای هویج را پیدا خواهید کرد!

اگر بنا باشد متهم ردیف آخر را پیدا کنید، به خاوری می رسید، بروید سراغ مقام عالیرتبه ای که آمرانه به خاوری دستور می دهد این رقم نجومی را سه سال استمهال نماید، آن هم با نرخ 4 درصد! - اختلاف نرخ سود ظرف سه سال قریب 15.000.000.000.000ریال می شود - و نیم ساعت بعد تماس می گیرد که کار انجام شد یا نه؟! و خاوری می گوید: " ظرف نیم ساعت چگونه می توانم هیئت مدیره را تشکیل داده و مصوبه بگیرم؟! خاوری یک فرمانبر ساده بوده و بس! باید به دنبال کسی بود که می خواسته است ظرف نیم ساعت 15.000.000.000.000 ریال به جیب کسی بریزد!

قط باید گفت:" چهار چرخ خاوری را رها کنید، این نکته انحرافی است، پاسخ همان هویج است!
1390/7/11 مهدی خزعلی



شرمنده همتونم ولی اینو باید ببینید .!.

دانشجوی ممتاز دانشگاه فردوسی مشهد در ...یکی از رشته های مهندسی..به خاطر یک قوطی آبجو،بعد از 6 روز بازداشت....29 بار تجاوز توسط 7 نفر...در آخر 80 ضربه حد!!!!به نظرتان در نگاه او چه دیدم؟؟؟؟فقط نفرت!!!!!!!!!!!!!!!با توام ای کسی که حتی حوصله انتشار این خبر تکراری را نداری!!!!!همین کار کوچک را میتوانی انجام دهی؟؟؟

۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه

اسفندیار رحیم مشایی : برای اینکه از وضعیت ما آگاه شوید سریال پت و مت را ببینید

محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی : برای اینکه از وضعیت ما آگاه شوید سریال پت و مت را ببینید. سردار احمدی مقدم : سگ اقای پتیول توصیف کننده روحیه بنده است. مکارم شیرازی : کتاب جنگ شکر اثر ژان پل سارتر توصیف کننده وضعیت بنده است. ایت الله علم الهدی : داستان گوساله سامری قران وضعیت بنده را روشن می کند. مهاجرانی اگر از وضعیت بنده میخواید اگاه شوید کتاب ( دفاع از حریم ولایت و امامت) نوشته سلطان الواعظین شیرازی را بخوانید. کدیور : بنده نیز توصیه می کنیم برای نزدیکی با اندیشه بنده کتاب دفاع از حریم ولایت و امامت نوشته سلطان الواعظین شیرازی را بخوانید. فلاحیان : جنایتکاری برای تمام فصول اثر نوریزاده ممد علی ابطحی: اعترافات بچه بزدل نوشته جف کنی فاطمه رجبی : زن اقای الهام اثر علی محمد افغانی هاشمی رفسنجانی: ارواره های کوسه اثر استیون اسپلیبرگ سردار فیروزابادی : گروهبان گارسیا در سریال زورو مصباح یزدی : کتاب تمساح سخنگو خامنه ای : خواجه عمامه دار